14.7.14

Kuih Raya 2014

Plan nak jual kuih raya dari zaman aku bertunang, sampai dah ada baby dalam perut tak kesampaian lagi. Tapi takpa, aku akan pastikan tahun depan planning berjalan lancar...jadi tahun ni aku practice !!!
Tahun depan aku akan bersilat kueh dengan baby..excitednyeee...

Ni kueh aku bake sabtu ahad lepas, bersifukan makteh yang pakar dalam hal kueh mueh... aku buat sendiri dengan suami...buat sambil berangan, kami kan kuat berangannn...

^_^/ Tu je nak update, nak sembang-sembang kosong kang aku jadi emo...
Lately nak berdiri pun takleh lama, saki tumit...aku rasa dah tiba masa untuk tukar kasut yang lebih selesa..aku pun tak sure yang camana. Slipar Jelly Bunny dah tak relevan... +_+' Perut dah ade sedikit...makan sikit mengah banyak..aih.... dan yang paling tak best, emo...aku emo sorang-sorang...

Tapi aku strong.
Aku wanita tabah dan cekal..yeah~!











No comments: