14.4.14

Bawal Adijuma, Mawar Fizo style!

Tada!!!! Memperkenalkan dengan keterujaan yang menabal... Bawal Mawar Fizo in da house~ Claps claps claps!!

Mainstream sesangat....lastweek aku ter-usyar seorang kakak yg lipat bawal pink dia jadi ala-ala Fareeda style dengan button seketoi panjang di dada... bertoleh 2 3 kali juga sebab nakpak simple and nice...plan nak buat minggu ni. Tup tup buka FB dah viral... dah semua plak da dok share Blog Yuna Bella yang khabarnya masuk Beautifulnara... padan laa viral~

Ok so inilah 1st trial tudung Mawar Fizo Bawal aku, taraa....
Banyal yang suke occay...lepas aku post di FB, en.suam pun call suruh beli tudung ni esok dia bayo..kih kih nampak tak permainannya disitu... tpi tudung ni rm15 aja, buka Adijuma ori, so..apakah wajar untuk aku bagitau harga tudung ni RM59 atau harga RM15 ? HEHE...

Fareeda kan mahal, tak pernah aku bermimpi untuk beli Fareeda, jauh sekali memakainya.. kalau orang hadiahkan pun...rasa aku jual balik kih kih...singkat kot, sungguh tak sesuai untuk aku yang berleher panjang..pakai apa punnn singkat!

So, dengan terciptanya Bawal Mawar Fizo ni, aku rasa ok lah..cute2 jer simple and nice aje...murah aje bawal..murah! dan harap lepas ni peniaga atau penjual tudung takkan dicaci masyarakat konon jual tudung singkat...panjang pendek labuh singkat tudung ni 100% bergantung pada pemakai.... boleh ejassss... i loike.

okies, esok nak borong bawal...bawal bawal bawal....
Orang sekarang kan suka ikut-ikutan, nanti 2 3 4 5 bulan suam balik la fesyen ni hikhik..
Sementara tengah panah, kite redahhh pepuas... aum!

oKIE..masa untuk masak!

No comments: