28.3.14

Emo Emoji..

Malam ni, seorang insan kebosanan dan keEmoan... 
Kerana menanti pulang sang suami ke pangkuan.
Apakah hampeh kena tinggal di awal-awal perkahwinan.
Aku akan pastikan dia ganti balik semua masa yang terhutang ni..
Hmhhh...sila amik cuti seminggu untuk cover seminggu kena tinggal..lap ayaq mata..
Sila...sila baca entry ni dengan kebersalahan ..sob..sob...

Jadi aku memintal gelang...
Dapat 10utas, esok boleh jual...
Letak dalam insta pun dah ada nak beli, belom di fb lagi..
Amboi sakan mengangkat bakul diri..

Hmpph....
Ok nak wassap suami dengan Emo Emoji..
Marilah kita menyiksa jiwa raga mereka dengan emosi dan air mata..
Wakakakaaa....
Malam ni dia takkan tidur lena...
Tunggu...tunggu..

Ok, sebelum tidur ayuhlah search2 tempat best untuk berhoneymoon..
Aku harap dia takkan pilih korea kerana aku tak suka.
Aku nak pulau..pulau pulauuuuuu..
Aku taksuka legoLand juga adui mohon dijauhkan tempat pelik-pelik sebegitu..

Ok, dah banyak ok kan..
Goodnight ok?
hmphhh...


No comments: