16.6.13

Buat come back?

Fuh..pasword blog sendiri pun dah tak hingat, nampak tak betapa dasyatnya tahap kelupaan aku terhadap 'aku youjie'. Helo semua pahabaq!? Ada lagi ka dok bacablog aku ni pun aku tak sure, tapi sebab aku dah lama tak berblog, banyak sebabnya.....

1, Lepas breakup kali pertama tahun lepas, aku cam rasa serik-seriau nak blog.. sebelum ni blog semua tentang kami, tup tup nak blog hidup single-mingle yang comfirm memualkan dan emo-emo, than tup-tup lagi nak blog pasal 'kami' versi orang baru... oowhh...tidak manis!! Kena buang gamba lama, buang posting yang tak seswai...so on so on...  Lagi satu, aku taknak hidup baru aku di 'stalk' orang... psycho ~

2, Aku pulak dah bertudung, dah pandai pakai baju labuh...so aku rasa macam taknak disalah erti, aku pun rasa segan-segan ubi nak up picture2 ala-ala muslimah baru.... sekarang zaman semua perkara jadi isu terkini, jadi baik aku diam dulu..... plan strategy, ehh?

3, Aku tengah mencari siapa diri aku tanpa bersangkutan dengan siapa-siapa...jadi aku sendiri membiarkan maya kosong tak bersuara, peh...dan sekarang aku yakin aku dah ada aku yang aku cari sejak dulu, yeah aku lah aku youjie..!! #terencat

4, Aku busy sebenarnya. Tapi sekarang aku dah rindu nak blogging balik dah pulak...sooo, walau semana busy pun aku aku akan cuba selalu memekak disini lepas ni.. aceaa...

Ok, tu lah antara sebab-sebab aku tak berblogging, dan ada la sebab-sebab internal lainya... antaranya sebab aku takut aku teremosi di blog, aku kan jiwang dan kememe... jadi bila aku emo, aku hempas di blog kemudian akan adalah manusia-manusia yang muncul di sms/wassap etc..untuk menyibuk tentang hidup aku disaat aku fragile-frigale camtu... oh please! 

So aku tulis di buku jer selama ni, tapi tak boleh tahan...kne up kat sini lagi best rasa, nanti tua-tua suh anak cucu baca balik perangai buruk mak nenek deorang, mak sapa lagi man deorang gak kan..kih..kih..

Ok, sumpah takda sapa nak care ape reason pun yang membuatkan aku tak berblog, so juz blog jelah yer...blog jer ikut suka aku. Nama pun blog aku... ok stop it youjie.

.... =_='..ok jem kejap.

Nak sembang apa nih? actually nak bagitau yang aku tengah busy dengan persiapan-persiapan do.dot..dot....so aku akan selalu update disini mulai sekarang, kalau bosan pi blog orang lain okeh...

Sekianz...nanaites!!!! 

 

Ni muka orang kuat nangis kata En.Tunang. 
^_^'

No comments: