3.1.11

Photoshoot yang poyo~

+__+'' Hi..selamat bekerja pada yang bekerja, yang belum bekerja sila cari kerja... Kalau tak heran Y.E.S dah abis, sila fikirkan M.Y.S pulaks...

Y.E.S2010 adalah terbaik ever bagi aku.

Hmm....tadi ader kameraman datang, dari kosmo nak amik gamba aku dan barangan yang aku jual.. Hmm..camner eah, pasni akan lagi ramai nak pandang blog nie...bajet ayat macam selama ni ramai.. ok ape-ape pun, sebenarnya...mmm...

Huhuu...

Saya rindukan blog saya yang dulu...blog saya yang kalau buka jer, feelin rase macam masuk bilik rahsia yang takde sapa tahu..Then saya leh duduk bersila atau baring...maybe menyangkung atau bertelentang.. Yeah...follower lama sure tahu aku suke menelentang di blog... Kemudian saya berbicara..bersembang dengan dinding....dengan angin...tingkap malah lampu siling...

Aku bebas kala itu...

Tak malu segan....tapi sekarang.....masuk duduk bersila atau bersimpuh, gaya sopan dan berbicara pakai ayat skema dan ikut laras bahasa bajet artis. Pastu takut persepsi..takut umpat keji..nak cakap kena cover..nak tulis kena fikir 365 darjah..

+__+" Yer fine, taknak orang baca, tulis dalam diary arr!

Oleh itu, dah alang-alang aku agak tahu peningkatan pendatang di blog ini, aku pun promot benda yang aku sukabuatgila nih...dengan tujuan berkongsi minat!! Bukan keuntungan semata-mata...

HANDMADE FELT FLOWER!!!!

Ngeee.....nak tengok banyak-banyak gi blog ni : KEDAI AKU YOUJIE

Aku buat mender ni suka-suka, sekali ramai yang minat..maka aku menjadi terlalu suka...sekarang dah hampir gila...sebab terlalu suka..

Tiap kali capai gunting, air liur pun meleleh seiring potongan kain..sangat buruk!

Tapi tak sangka akan masuk paper lak nanti, sib baik paper belah KL.. bukan belah PENANG...
LLLEEEGAAA.....supaya tak siapa nampak tak siapa tahu tak siapa peduli tak siapa mari ke sini :P

Ok tapi...last-last nanti tengok sape lah yang terhegeh-hegeh nak scan paper masuk FB publish bagi satu dunia bagitau aku masuk paper....kalau tak bukan aku sendiri..

We'll see...minah poyo nih memang camnie.

+__+''

3 comments:

farhani said...

woihhhh...erin masuk paper woih....gile glamour macam neh....i like...kawan ai org glamour u...hehe

Youjie said...

Hahaha mEmandai!

Anonymous said...

Dont show to much ur pic...juz be a low profile.. thumbs up to Arianna Bvgarigirl...no pic.. still have many follower..k