28.4.10

Dealova


Dan pabila mentari di ufuk timur..seolah menjengah dunia dengan melebarkan sayap sinarnya...


Disaat awan gemawan berarak perlahan..seolah ingin menghentikaan detik yang berjalan...


Ketika kicauan burung menghiasi langit..yang berona jingga kepada keunguan....


ada sepasang mata tertacap pada indahnya samudera...


Kagum pada nikmat pemberianNYa..


dan hati terdetak :


Apakah esok KAu masih mengizinkan aku menikmatinya semula...





Pagi tadi membawa hujan renyai...hati aku rasa seperti terbuai dengan melankolia titisan hujan ke jendela....dan aku memutar lagu ini seperti tiada noktah...


MyEm0.Com


Entah mengapa....ingin aku rasa bagaimana menjadi sebuah mimpi indah pada siapa-siapa... Ingin menjadi udara yang dihela...menjadi nyanyian hati sang pencinta...menjadi sesuatu yang memberi kewujudan pada sesuatu yang telah sedia diwujudkan...


MyEm0.Com



Selamat malam mimpi-mimpi indah yang berawangan di angin malam....aku teringin salah satunya di antara sejuta....punya sesuatu yang mirip aku....



MyEm0.Com

No comments: