2.3.10

Hari bekerja

Hari ni off duty kat C10..hakhakhak...semalam da siapkan pre-story laporan khas! Hahaha...kawan-kawan sekalian..sila baca laporan ituw isnin ni...jangan lupe beli berita kampus....ALAMAK sempat promot lagi!

Ok..hari ni aku perlu menerjah lebih 40 pusat pengajian dan jabatan dan desasiswa sekitar USM untuk membuat edaran borang soal selidik yang aku kerjakan...haha aku kerjakan?? Budjet dapat 450 untuk hari ni....nervesnyer nak jumpe ketua jabatan sebab selalunya kalau muke aku nih, jumpe untuk nak interview...tapi hari ini beda....mahu bagi soalan pulak, maunya tak hangin mereka itu...sure aku kelihatan seorang yang selalu membawa malapetakan dan kerja extra..hihi jangan mareee....

Ok lah...pagi-pagi bangun tido cop kertas soalan....then amik keta gerak ke c10 tercenta....tempat pertama opkozlah skul sendiri...PUSAT PENGAJIAN KOMUNIKASI...hehee...setel 40 borang, aku ke unit kaunseling...ke pusat komputer...pusat kajian ape ntah....mmm....susah juga mau buat edaran ni tapi yang bestnyer...aku sukakan cabaran ...hahaha seronok tengok muke orang yang terpinga-pinga bile aku melulu masuk ke kaunter dan cakap bende tak faham....maksudnye tak jelas lah...ok fail kali pertama, stretegi kali kedua lak aku lebih slow and proper....masuk..bagi salam..pjelaskan tujuan datang..blabla...tapiiii...tak best gak sebab macam tak profesional bila orang tu tanya nama dan aku dari mana..aku sapa...wutsoeva....ok failed lagi, kali ke-3...masuk..bagi salam...PERKENALKAN DIRI...baru bagi matlamat kedatangan...bla..bla...WAH!!! ini lebih smooth...hahaha....best juga buat eksperimen camni, lantak kaulah nak kate ape asalkan aku mempelajari sesuatu...hihiii

OK...ok..after diz perlu bergerak makan dan ke Galeri Tuanku Fauziah pula.....then..HEP...then Canselori..(lori???) then jabatan keselamatan...pembangunan.....hahahahaha tunggulah korang!!!!!

Gadis berbaju kurung akan melewati kaunter opis anda....jenjenjennn~~~

Papai...jap gi update lain keh....nak tunjuk somethin yang best dan menterujakan.......lalallaaa..... muaks!!

psst......lapar tak? Jum makan di Anjung Budi!!!!

No comments: