3.3.10

Awang Bo'cheh


At the moment....i juz miss him so much.....
Lama tak jumpe, hampir 3 bulan kot...and aku selalu wondering camner hidup die nowdays....

Dulu...bile aku nak bebel, die layan jer....bile aku nak borak...die dengar jer....bile aku stress....die tempat aku melepaskan kemarahan...bile aku nangis....die pun ade tengok aku kat tepi....bile aku perlukan someone to talk with...he's alwiz there for me....Tsk..Tsk....
Dulu...selalu gadoh..baling gunting..baling pisau....nak sampai bunuh-bunuh...hempap-hempap pintu.....sorok barang....
Lepas 5 minit..baik balik.......haih~~
Kalau takut nak mandi kat dapor....die teman sambil borak-borak...fikir-fikir balik, memang kerje giler....kalau die banyak duit, aku pau...pakse belanja Pizza Hut! Tapi kalau aku banyak duit...jangan harap dapat makan sesen pun...huhu aku memang kejam syaitonirrajim.....Tsk..tsk....

Kalau kami lapar...die masak sebab die masak lagi sedap dari aku.....tipuuu sekarang aku lagi pandai kot....hahaha...lame tak makan sambal tumis sos cili dengan daging burger.....tsk..tsk...
Die pandai buat sambal belacan....mama selalu suruh die buatkan untuk makan.....lega aku takyah tumbuk sambal....hhikhik.. =_=''
Dulu....kami macam kembar, jumpe gadoh...baik..gadoh..baik...aku beli...kau pun nak...sengal giler....
Kecik-kecik, aku gak yang make-upkan die jadi gurl gurl....die relakan ajer...layan kepalaotak aku yang giler moroyan.....rindunyer moment tu....Tsk....
Die ajar aku jadi perempuan berpendirian, tapi itu lansung tak berjaya.... Die ajar aku jadi orang hati keras...tak layan leleh-leleh....itu pun tak berjaya....die marah bile aku takut....itu lansung tak berjaya.....
Tapi bile die ajar aku hisap rokok kali pertama mase form2 dulu.....ingat lagi, depan rumah mase tu mama takder rumah...atas buaian tepi parking keta.......
Itu aku berjaya.....!!!Hahaha...sesak nafas putar alam kepalaotak aku mase tu.....
ASTAGA!
Sekarang.....siapa nak dengar suara aku...
Nak layan kepala sengal aku..
Tsk.....
Tsskk.....
Tss.s.skkk........
Nak call pun susah...............
Moga die ok dan happy selalu........buhbye~

2 comments:

Aizuddin Jaafar said...

i pun ada cerita yang agak sama. i have sister and i miss the moment when fighting about some tiny little problem. haha

Youjie said...

yer...huhu... and now....bile moment tu dah xder, rase macam somethin juz missin....

and bile terkenang balik...rase sayu..

tsk...