5.7.09

Rindukan..


Dah buka sem dan menjadi pelajar tahun akhir komunikasi USM..
Sebelum dapat masuk bilik, kami keseluruhan di periksa tahap kesihatan bagi menghindari penularan wabak H1N1..
Aku negatif....
Di kamar, fikiran mulai merayau liar.....
Terbayangkan....

Suasana dimasa aku dan para wartawan menunggu kedatangan orang penting untuk dibuat liputan....kami berpanas mentari, berpeluh dan kami masih enjoy bertugas....walaupun dah berejam, sebab memang orang-orang VIP tak pandai tengok jam sangat kan...
Gambar diatas semasa kami di Kg.Buah Pala menunggu pemaju untuk menampal notis..
( Alar yang beberapa hari lepas punya berita tu... )
Best masa ni.....
Ni plak keadaan aku yang sedang tersepit di tengah-tengah ketiak orang ramai...
Alhamdulillah aku masih sempat snap gambar ni...
Penduduk Kg. yang tengan buat piken bantahan...
Keadaan agak tegang semasa menunggu Ketua Menteri Pulau Pinang..
( Aku tercium aroma yang menyeramkan saat itu.. )
Ni lak mase keadaan tegang penduduk Kg. yang dilanda emosi yang amat sangat...
Aku seram-seram kuku masa ada pergaduhan kecil di tempat ni...
Pegang jer mic RTM nak hulurkan pada yang berkenaan...

Ni di tingkat 5 KOMTAR semasa bantahan penduduk Kg. yang sedang menunggu kehadiran Lim Guan Eng bertemu mereka. Aku dan press yang lain menunggu dari jam 4-6 lebih dan keadaan amatlah tidak terkawal...seram-sejuk gak aku sorang-sorang time ni..

Lapar lagi tu.....

Then nasib baik ada pegawai di KOMTAR yang bertindak belanja press makan KFC...hihi pernahkah anda terdengar rasuah tersembunyi?

Best gler makan KFC time-time lapar dan kesejukkan macam nih!!!!! Tapi aku makan drumstik jer..sebab segan punya hal..haihh~ bodohnye kau Youjie............

Pernah tengok lembu mengamuk?

Hah!! Ni lah lembu penduduk Kg. yang telah menyebabkan kereta-kereta para wartawan kemek dan pecah no.plat..kesian sangat dengan mereka-mereka itu....

Time ni aku dan kawan-kawan sedang bersedia untuk sebarang kemungkinan yang disebabkan oleh lembu-lembu tersebut..hahaaa

Lembu-lembu berlari sambil melampiaskan najis-najisnya...hanya tuhan saja tahu bauan ketika itu...tak paham kenapa perlu berjalan sambil bernajis...huh~

Penduduk Kg. ini majmuk.....

1MALAYSIA

( Rindu sangat... )


GUD NITE TO YOU!!!!!!!!!!

No comments: