7.3.15

Sindrom mak mak

Ayah dah lelap....
Sofea dah lena....

Alhamdulillah....hati seorang ibu tenang merenung harta paling berharga pinjaman yang maha Esa.

Masalahnya mata seorang ibu ni tak dapat lelap. Kejap-kejap check hidung Sofea..kejap-kejap pump hingus kasi licin hidung Sofea.. Ibu is tak sampai hati tau nak dengar anak ibu sroot...sroot... sian sayang ibu...

Hmm...berkeroncong perut. Ayuhlah mengisi tembolok. Aku potong sebiji limau besar... bancuh segelas susu... eh sebelum tu snap pic upload dalam instagram. Gambar oren tu aje...gambar susu...cadbury...chipsmore aku tak upload. Konon ..."ehh bagusnya makan buah je...kenyang kew?".. konon " eh eh patutla makin slimmm!"  Konon.. " good mother...vitamin C bagus untuk selsema baby!" Piiraaahh.....

Ok kenyang... sesi mengepam susu. Masukkan dalam botol Mimijumi simpan di bahagian bawah fridge. Ini susu segar Sofea esok.. moga dia dapat terima botol...amin!

Wuts next?
Sambung renung baby....
Jakun dapat anak belom habis...sabar ajelah dengan keCewiAn diri... joraaaaa......

Laki? Dah tak larat tengok...tukaq angin hahahaaa.... **ampun ayah~

Mata harus dipaksa tidur...harus harus haruss....niteeee......

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)