9.11.13

Impian..

Tadi aku dah terlena, tak sedar bila aku baring rupa-rupanya dah di alam mimpi. Telefon berbunyi membawa kepada rasa segar kembali. Aih.....apa lagi, stalking di laman sosaial lah jawabnya.. Reply kerenah-kerenah customer yng pelbagai....bosan sikiit.

Search Groupon, mana tahu ada sale best-best..
TUTUP! Say no to shopping...takleh takleh sebab kena tunggu YES. Fineee...

Buka website supplier..
Buka PayPall..
Check akaun..
Buka website Brothers Sewing Mechine....

Terpsyco kejap.

 Lahai.... andai saja kau dalam genggaman ku wahai NV950E....

Entahla, mungkin aku seorang yang cepat bosan.. takpun aku jenis tak focus.atau tamak haloba-loba...Nak itu ini itu ini..... mahal pulak tu.. :(

Aih...tapi aku tak rasa aku macam tu, soalnya aku terlalu banyak idea da inspirasi... dan aku nampak jalan kejayaan tu... TAPIIII..tak guna kalau tak cukup kakitangan...
hmmm....

Rasa nak nangis...

Bayangkanlah, kita nampak gunung emas.. kita ada kudrat dan kenderaan segala mak nenek... tapi tak ada minyak. Useless... tak la useless sangat, boleh jer jalan...tapi lambat laa.... tsk..tsk...

SOALNYA AKU NAK CEPAT.

Kuat berangan aku nih kot...macam-macam aku nak dan aku memang nak nak nak...

1- nak mesin ni sebab nak modified bisnez..
2- nak pekerja, akauntan sorang, graphic designer sorang, runner sorang, pehh..perfect aku jadi bos goyang kaki...
3- nak kahwin taknak kerja, lahai...sian bakal laki...
4- nak kaya, ...aku rasa wang ringgit kadang-kadang boleh bagi kebahagiaan..takyah nak poyo sangat la kepada yang tak setuju, boleh blah....
5- nak gi umrah sangat-sangat, rasa kotor lendir dosa..nak cuci segala....

nak buat bantal, nak jadi supplier, nak beli itu ini, nak bisnez ala-ala dasyat... nak itu ini itu itu inininin....masyallahhh...

~! perut bunyi!

Menandakan aku harus tidur sebelum aku buat maggie makan kemudian tidur dan esok bangun dalam sesalan perut tak ramping lagi.. eaaa....GUDNITE!!!!!!

No comments: