29.10.13

Lega Fasa 1.

Bismillah...

Ya ampun, lama tak update blog. selalu-selalu rasa nak update, ada topic hangat panas tetapi omongan hanya sekitar ruang kepala otak dalam minda ... tak dapek, tak sempat nak realisasikan ke dalam penulisan. Buka laptop jauhhh sekali..

Minggu lepas, aku dan ke-emoan aku.
Minggu baru ni, aku dengan booth craft aku di UKM.
Minggu hadapan, booth craft di UIA.
Kemudian booth
craft USM.

Ya rabbi, alhamdulillah kepada mu..
Moga ARTSY SUZIE bisa melebarkan sayapnya agar lebih jauh lebh tinggi, menggapai pelangi...

Ok, busy nak sembang..
Actually ada kisah yang ingin aku kongsi sebagai iktibar.
Tapi maybe notnow,, busy weh...



Keimanan...

Adalah rahsia di sebali kerelaan, ketenangan dan rasa aman.

Sebaliknya, kebingungan dan kesengsaraan selalu mengiringi kekufuran dan keraguan.

Ayuhla, nyanyi lagi daddy cool...
Daddy dady cool..~

No comments: