31.7.13

eNTRY giveUp

Dah nak habis ramadhan, badan still tak turun-turun. Kejadahnya badan aku ni mengembang semacam.. comfirm bahana jadi penganggur... makan tido makan tido. CIS.

Hari ni aku trawih, tapi 4 rakaat sahaja sungguh sadis. Sebabnya bukan apa..lutut terketar-ketaq, sujud macam nak tebalik.. Imam baca subhanallah panjang yang amat... mejoriti pun balik rakaat ke-4. Tinggal lah pak arab mak arab dan anak-anak arab serta imam arabnya disitu..

Anyway.....

Sebenarnya bagi aku, hidup ini hanyalah satu perjalanan, dan insan-insan yang ..

Sambung esok. Gudnite.
Selamat membeli baju raya di : PINS N BUTTONS CLOSET

No comments: