17.1.13

Diary Drina.

Motip sangat tajuk entry. 


Hari ini aku bershopping di pos office, lame tak lame tak.. kalau dah nama peniaga kecilan. Dimana lagi. Siap tu stem la, credit parcel bagai semua beli... renew lesen yang dah mati hampir 4 bulan.. duh.. Kalau la polis tahu aku selama ni memandu tanpa lesen... @_@'

Hari ni saya telah menyertai satu pertandingan.. doa-doa saya menang, kalau tak tempat pertama...sagu hati pun ok. please..please...nak sagu hati jer, ai hantar 2 penyertaan....please, konon judges tu baca la entry kau bedah! pui.....


Perasaan selepas print semua menuskrip yang beratus-ratus keping ialah, PUAS! Ee..kalau la lecturer atau supervisor aku tahu aku tengah pulun benda ni instead of siapkan proposal..... mati kene tenyeh nih.  Anyway...kalau nak buat sesuatu kena sepenuh hati kan...taknak separuh-separuh maka benda takkan menjadi. Percayalah........



Ok. gambar kenangan dengan menuskrip..amin-amin-amin. 
Hope lepas ni karya aku dapat dibukukan..gila bajet bagos kau! 

Ok dah 5.30PM.
Nak balik dari office, melawat kedai pulak....

+____='

No comments: