20.11.12

Jua kaulah insan suci wangian syurgawi..


( antara lirik yang aku suka )

Sampai bilakah kita ini, asyiknya merindu sendiri..
Ada kasih dan ada cinta, tapi terhalangnya...
Oleh insan apa.. materialistik yang menghukum cinta sebegini.....

Bebaskanlah kita ini dibelenggu dunia...

Andai hanyut bahtera, kita rela di lautan gelora..
Itulah rela kita berdua...
Hadirlah kau kasih, nyatakan cintamu doaku yang lama....

Jua kaulah insan suci, wangian syurgawi..
Pekat malam yang berlabuh, aku teguh di jiwa...
... kau tiba jua...

Ingin ku bawa mu bersama hasrat ku..
Meniti suratan agar kenal kebahagiaan..
Takdir kita kasih, tuhan menentukan..serah keimanan...
Pasti bersinar kebahagiaan...

...........................................................................................................

Uncle aku selalu karoke lagu ni tiap kali kami berkaraoke beramai-ramai, aku syak ni lagu cinta dia and makcik aku dulu-dulu.. padanlah aku dah hafal lau ni sejak darjah 3... sebab makcik aku suka pasang ulang-ulang... hahaa

Cinta uncle and makcik memang sejati, aku kagum... :')

1 comment:

boni kacak said...

salah satu lagu feveret saya ni..hehehehe