28.8.12

Vacancy personal assistance boleh?

Salam Selasa... !

Boleh tak kalau kita tak cakap soal raya? now nak catat tentang plan perancangan untuk selepas raya, after setel everythin baru kita bermaaf-maafan. Kelas uols...boleh nak delay-delay lagi tuh...kalau mati esok sapa nak minta maafkan? Jawab..jawab..

Bukan apa, semua update gambo raya aku tak dapat..so bengang sebab camera hilang on raya...after 4 hari raya sekali ada atas meja. Memang mengundang geram... but its ok, after diz i update tentang open house raya at my auntie house naa.....ok plan ape nih?

Okeh! Banyak perkara tak terselesai entah mengapa.. tak baik tangguh kerja tapi hobi aku memang menangguh kerja. Hmmm.... raya memang memenatkan, raya kali ni aku ulang alik dari USM ke balik pulau almost setiap hari and kadang-kadang sehari 2 3 kali... pftt.... banyak undangan and banyak makcik-makcik nak jemput makan... ape pun, syukur alhamdulillah kali ni raya me 101% with family...

Plan nyer is : 1 september buka sem :'( BOSAN.

Lazada.....Penang Escape Park....Pusat Islam USM.. Blogshop upgrade and juga tengah merencanakan bisnez baru... Banyak kan? Tapi tak sempat nak setel satu2 ponn uwaaa.......lepas tu nanti konvokesyen lagi pastu booth di library lagi... ~___~" PITAM. Somemore nak pilihanraya pula.... fuhh....comfirm-comfirm tunggang-terbalik hidup aku nanti tengok la tengok laaa.... jap jap, motip kau nak busy on pilihanraya??? Hehe...jeng-jeng-jengg.... nanti aku cerita naa........

Nak pasang personal assistance boleh?
KbyE!






No comments: