4.4.11

TYT pulak!

Ni produk yang aku dibayar untuk promot TYT SEBENARNYA.



Tapi tup tup kelur paper yang ni plak!!!




Sape nak jawab ni... Isk isk!!! Sejak bila aku jual herba kaki ahahaa.... Mana model laki tu weh!!!???

Ahaha...gamba pun huduh la bebenor makeupnya.... Adoi!
Nampak gigi sokmo deh.....

So, ni antara gambar belakang tabir TYT. Ahahaa.....gelak besaq!



Gigi tu aset! Takmau simpan..



Antara pose-pose gagal aku, muahahaa...



Rambut keras kena spray...bedak gomak! Isk.. Isk... Sian aku, tak dibenarkan makeup sendiri.. :(





Iklan nanti macam ni la kot... Gile serammmmmm....



Model TYT, kami bertiga...



Camtucamnicamtu...



Ini diambil untuk tujuan suka-suka!! Aku lagi suka yang ni kowt....

Peace!!!!

Lepas ni, sapa nak offer aku jual produk gigi dipersilakan... :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 comments:

cik S said...

weh yg un-tall tu hajar kan? :P

BABYBOO said...

model!

Anonymous said...

hebat!!!

Anonymous said...

hebat!!!

isin_0108 said...

patut arituh nmpak mcm awak dlm paper...memang2 betul la..hihiihihi

Youjie said...

Cik s : hajar tiada di dalam gambar~

Babyboo : ahaha..model ngoley-ngoley jer..ahaha

anonymouse : tq mickeymouse!!!

isin : ahaha...tengok gigi da kenal~

Youjie said...

Cik s : hajar tiada di dalam gambar~

Babyboo : ahaha..model ngoley-ngoley jer..ahaha

anonymouse : tq mickeymouse!!!

isin : ahaha...tengok gigi da kenal~