19.4.11

Hilang Arah.

Bosan +___+'

Bila kerja selesai, apakah wajar kita lakukan? Untuk bulan ni semua news aku edit yehhh!!! Ala bulan lepas pun sama jer... and bulan kedepan..kedepan dan kedepan...

Ala ape kisah....gaji 1.2 pun... 1.2 laaaa......... =______+'

Kalau di rumah maybe boleh menjahit as usual... Kalau di bilik kawan boleh tido kroh..hkrohh.... Kalau di Mall boleh shopping... Kalau ader kawan boleh ajak lepak tapi takder kawan.. Kalau ade keta boleh makan angin..... LAME! Gila ko youjie..ape jer yang ko ade nihh!!!!

muahahaaa.....

Saye ade MacPro di office meh... boleh amik gambo di PhotoBooth pepuas, dah penuh muka den sorang dalam folder ni haa... Sambil layan-layan customer di FB lagi satu nuh..sambil godek-godek Software Motion... FCP yang komplikated lagi ni haaa.....

FUH!! tAk la 'lame' sangat ...kui..kui...

Tapi lame gak la. Ape nih lame-lame jer nih... tAw tak, tadi ternampak kucing mati tepi jalan, baby kucing..basah kuyup kena hujan aku rasa die mati kesejukkan... rase nanak nanges pun ader.... Sob..sob...ini bukan buatan taw ini bukan cobaaan....

Pastu kan, (tuka topic) lately malam-malam tak dapat tidur sebab perut buat hal... sejak bila perut aku tak kuat aku pun tak tahu... asyik berasid jer... keriuuuukk..kerieekkkk...kroook.... angin ker... gastrik ker...aishh mintak simpang. Tapi memang berterusan dah 3 hari ni...uhukhuk... Nak gi chek doktor, kena amik surat perlantikkan jawatan baru dapat jumpa Dr. percuma di Klinik USM ni... tapi surat tu takder, ader kat mamat ni... dah lantik dari JAN kot, dah APRIL tak dapat-dapat apekebender weh!!!

Pastu kan, ( mood mengomel dah mai dah ) sekarang ni dalam delima, ker dilema? Tengah cari event-event di sekitar usm ni.. kalau takder event ader gaji ke tak aku nih aku pun taktau! Waaa... ape nih macam semua aku buat nih ape nih ape nihh!!! Help..help....kalau korang buat kenduri ape jemput la aku aku nak cover untuk usmtv.. Muahahaha!!!!

Mengong!


Ok cooooll....coool... jum amik gambar dengan RARA. Nama die RARA sebab malas nak fikir nama ape, kasi jer RARA. Pastu nak cakap ape lagi.. mmm..

Cita-Cita : Saya nak jadi seorang isteri dan ibu dan nenek yang cantik sampai tua bangka!!




+_+'




Ader kena mengena?

1 comment:

farhani said...

x aci kan opis ko ada mac..