12.5.10

Fauruzizuan oh Fauruzizuan..


http://emo.huhiho.com

WatchhhA!!!! Tu gamba sarapan aku hari ni, sedap woo roti canai cicah kari daging!!!

Ok hari ni baik di radio atau di akhbar dan blog gosip semuanya fasal Piala Thonmas dan Uber dengan sukan badminton dan Mohd Hafiz yang memegang watak antagonis dalam drama siri '' Malaysia Pasti Menang! '' Yeahh....

Aderlah mak minah ni call **FM pepagi soksek dengan kononyer die geram tengok pelawanan badminton semalam...kononyer kalau boleh nak ganti tempat Mohd Hafiz tu..... nak bagi juara.....kononyer jantung nak berkecai la ape la..kecewa...haktuih!

http://emo.huhiho.com

Lansung membuat aku nak hadiahkan emoticon cute nih kat die... Hamik! hamik!!

Lu pikiaq la sikit makcik ...kalau yu tu yang wakil negara, silap-silap piala pusingan antara kampung pun belum tentu memang rite? Dan bayangkan kalau yu tu yang main semalam, yu rase rakyat Malaysia nih nak ker sandar harapan kat yu huh?

Ok emo disitu.

http://emo.huhiho.com

Dan pemenang nama paling glamour untuk hari ini di tempat ke-2 dan ke-3 jatuh pada

Rexy Mainaky dan Fauruzizuan ..

Clap http://emo.huhiho.comClap!!!

Kadang-kadang kesal lah dengan sikap penyokong negara nih, kalau menang..kaulah juara..kaulah segalanya...kau...semua kau...cow sungguh la kan! Tapi mengkalau kalah...maka mengkalau cari masaalah lah.. Bagi aku tindakkan Fauruzizuan yang nak serang audience tu disebabkan tekanan emosi yang terlampau. Tak semua orang faham ekceli betapa payah mengawal emosi bila dalam permainan.

Ok camnie

... imagine ko nak menang, then orang kat tepi kiri kanan tu asyik sorak...jerit kata-kata semangat siap bawak pasukan sorak lagi. Tapi bukan untuk engkau tapi untuk pasukan lawan engkau.. dan kau? Ader la beberapa picisan yang datang senyum-senyum kat tepi padang..buat-buat bagi semangat and wutsoeva... Ko pikir benda-benda yang nampak CRAP macam ni tak mempengaruhi corak permainan ko??

http://emo.huhiho.com

Sangat mempengaruhi ok..ape yang telinga dengar..apa jugalah yang otak akan tafsir dan kemudian bagi isyarat kepada anggota badan untuk bertindak SEJAJAR DENGAN HASIL TAFSIRAN dari otak yang disampaikan oleh telinga. Faham disitu?

http://emo.huhiho.com

Dulu...team futsal aku yang papan lapis ni leh menang cemerlang dengan pasukan otai universiti..sebab ape? Memang kami tak sangka dan kami akui...sorakkan orang di tepi memang memangkin semangat beb. Pernah sekali tu kami yakin menang dengan team papan kadboard, tapi lastly kami kacundang ..sebab ape?

.

.

Sebab kami berlawan di gelanggang yang dalam 100% tu...80% ialah penyokong team lawan...dan dalam jumlah tu, 75% ialah datang untuk men'downkan team lawan mereka iaitu kami... Di sepanjang permainan, kami di anjeng-anjeng dan di dajal-dajalkan seteruknya..kalau dapat bola, memang kami kena boo kena hina..kalau kami goal...lagi lah..tapi kalau bola dapat di kaki lawan...memang suasana macam hari ponggal....memang hayam la kan.. * At da moment aku termenangis gak sebab ntah rase macam tengah bogel depan orang jer...rase terhina...rase..macam ci....ci.. syhhh...

http://emo.huhiho.com

Bukan salah aku..tapi salah gak la sebab daya tahan mental rendah sangat mase tu...siyez shit!

.......Sementara itu, Fauruzizuan mengakui, dia bertindak sedemikian kerana terlalu kecewa dengan kekala- han tersebut. Emosi saya terganggu kerana saya terlalu ingin menghadiahkan kemenangan buat Malaysia," kata Fairuz. .... - KOSMO

SO!

http://emo.huhiho.com

Salah ker kalau korang-korang ni, datang sebagai penyokong tu...SOKONG ape patut bukan tunggu mase nak boo kan orang...nak f*** kan orang ader faham? Kalau aku, maybe aku pun tanjuk balik f*** tu kat orang yang tunjuk kat aku..sebab mamat tu kate, die leh tahan diBOO tapi kalau ade yang sampai menunjuk isyarat lucah kat die.....memang ' Lu bikin wa panas laaa! "

http://emo.huhiho.com

Tak kisah la wanita pertama negara ade di situ ke tak kan..kan....

.

Kasian gak la, mamat tu dikatakan memalukan nama negara dengan bertindak nak serbu penyokong..tindakkan mungkin diambil dengan menggantung penyertaan untuk next perlawanan.....tapi bukankah sikap penyokong tu juga perlu diberi tindakkan kan..kan...?

..'Orang nak harumkan nama negara beb..lu selamber nak F*** f*** gua...'..

http://emo.huhiho.com

..'.. Memang wa pandang yu kecik besar kecik besar jer...aishh! ..'..

.

.

Tapi bagi aku memang best sial..... kopi 'o' pekat kurang manis kat Subaidah..

http://emo.huhiho.com

Titik.

No comments: