8.2.10

Nobody But You!

...
...Morning...hye, who are you beautiful lady? My name is bass...Chuck Bass.....
Hahahaa...ingatkan bas sekolah! semalam aku mimpi Chuck Bass mesej aku macam tu, auw...jangan aku digoda~~ then aku mase dalam mimpi tu Sleeping Beauty... alolo..bajet comel dan wanita gituu...zaman Sleeping Beauty ade Sony w508 kah? Tralalaa......
Anyway, my lucky song yang pertama keluar dulu dari media player pagi ini ialah.....jen..jen...jen.... I want nobody..nobody but you!! Sambil layan macam-macam versi lagu nih kat youtube..aku sikat rambut dan picit jerawat baru!!! Wargh.....dat nipl..ops...pimple part me tak loike yer adik-adik....
Baiklah, nak umumkan jadual hari ini, sila baca dengan wajah berbunga-bunga dan penuh minat... Ehem..ehem testing-testing.... Jam 12.30 Sleeping Beauty nak lunch dengan Juliet... Yupz...sumpah tak tipu, kalau nak jumpe kami..sila ke cafe Cahaya Gemilang USM tepat jam 12.30... jumpe disana!!! Wtf... Feelin artis...cepat tampar muke sendiri....Pap! Pap!!!
Ok next..ke bilik berita a.k.a C10 untuk hantar story-story yang telah dibuat semalam hingga menyebabkan aku tidor jam 5 pagi tu..Tsk..tsk..mata panda dan tak hotz yer today akak hari nih... Next...ermm...buat story sukan yang tak siap lagi dua keping macam tu kot kalau tak silap...atur apoimen yang seperti biasa akan dibalasi caci maki pihak gila kuasa tapi malas keja atasan ituw.... Next...lepak c10..sebab buat story sah-sah berejam kan...sampai petang atau kalau mengantok tidor di depan plasma tv di C10 yang bersaiz setengah katil tidor aku yang korang pun pernah tengok kan..kan...takyah malu nak mengaku.. After dat...Nextnyer dalam jam 8 malam ade shooting Web TV Adwave di c10 jugaks... Ok...fine tak tau sampai jam berapa itu yer adik-adik... Next...Da setel semua aku akan balik bilik dan sikat rambut balik sebab nak tidor.... Mudah bukan?
Banyak NEXT yang menandakan aku perlu bergerak sekarang...nak pakai my me
rah menyala redtab dan....urm...aku nak punggah lemari jap...
PENGUMUMAN!!!!!!!
Aku sekarang dah joint girlband...hahha...sila semak poster konsert terbaru kami DI ATASS, ehem..ehem..tarikh persembahan dan lokasi akan diberitahu kemudian!!!
Hav a nice day Sunshine~~~MUAKSSS!!!!!!

4 comments:

Ridhuan said...

haha da abis baca baru notice gambar selit kat atas tu hehehe

Youjie said...

hihhii......
mne der.....

notice tak..makin hari makin merepek "aku youjie' ini?

Dewajiwa said...

girlband gambar di atas tu kaa?
cepat kasi detail konsert=D

magnet beatles ;) said...

mimpi chuck bass - jeles!!!!
gmbr - baru perasan jugak

:P