13.12.09

Berangan Pulak!

.." Are you sleeping..are you sleeping....brother John~ brother John~"..
Sangat cumil dan teruja oke...perasaan ku terhadap mu Qayyum Haikal..kesempatan berada di rumah wawan amat tidak aku persiakan untuk MENGROBENG budak kuntut ini....yeah! Tahukah anda ape itu GROBENG? Selak kamus bahasa indonesia, terima kasih....
Qayyum adalah baby yang dihantar oleh ibu bapanya ke rumah wawan untuk di asuh...diasuh??? haih...if ai di tempat you...ai asuh anak ai sendiri oke...terima kasih~ Sebabnya, budak kuntut ini tersangat comel...bagi pandangan mata ai lah kan...sebab tu lah pagi-pagi ai bangun untuk susukan baby ini.. OPss....jangan notty-notty ya fikiran itu.... Aku bancuh susu oke...hamik kau kata ganti bertukar ganti.....

Ok,sila teka manakah aku dalam setiap gamba ini.....yelah-yelah bijak yer adik-adik... Akak lah itu yer.. Budak kuntut ni memang mengada kadang-kadang. Nak dipangku nak di dokong nak di layan 24jam.. Aku? memang hobi lah kalau bab-bab membelek baby nih.. Memandangkan cuaca panas gile bebeh..so pada suatu hari yang angker...aku telah menseparuh bogelkan budak ini dan ku timang-timang ku belai-belai... Wah! Tido macam kucin wa cakap sama lu~

INFO

MENGAPA MUKA BABY PANDANG TAK JEMU?

Bak kate orang..bayi ni seumpama kain yang putih dan kitelah yang mencorakkan die...kalau hitam, hitamlah..kalau putih...suci lah....jadi nampak sangatlah kenyataan hakikat bahawa baby nih suci dari sebarang noda dan dosa..... Lumrah tuhan kepada hambanya sukakan perkara suci...korang ade ker yang suke bende ternada??? No..no..no...bukan~ So, sebab tu lah bayi ni bile kite renung wajah deorang lama mane pun kite takkan jemu atau menyampah..malah kite macam dapat ketenangan plak..wah! Dasat kan...jadi kalau uols nak muke uols tu pandang tak jemu....pandang dapat ketenangan....bawak-bawaklah menyucikan diri.... Mm...jangan tanye ai macamane eah....renung-renungkan dan selamat menyuci!!


Gambar iklan baby dry...tak pun losyen baby....

Fellin nak dapat anak kembar...* sila hantuk kepala ke pintu cepat!!!!

3 comments:

BABYBOO said...

ewah feeling2 ada ank kembar gitu hahahaha moga2 btl ko dpt ank kembar!nah! amik koooooo ngeh3

M O N I C A said...

comelnyaaa baby tu...saya paling suka hidu bau meka..hehehehe..cewahh..ayat apa pula ni..da la pipi meka halusss..teringin nak satu..XD

Youjie said...

babyboo :
Hah..dapat ker tak eah...haihh~ Aku n baby sukar ipisahkan..wakakkaa ayat canot go!

Monica :
Bau susu basi pun sodap~