12.10.09

Emo lagi..

Tak sedar pun kelas jam 12...sia-sia meredah hujan ke Pusat Bahasa..then cari parking moto pusat bahasa sampailah sesat hingga ke Subaidah...mase tu ada satu selekoh yang kelihatan sebuah bas besar nak belok, jalan itu jalan curam yang membukit...tepi DKZ... aku tunggu di sebelah untuk bagi laluan tapi bus tu suruh aku lalu juga di tepi dia..jalan itu was so the berbatu dan sempit sekali, kalau aku gagal sure jatuh gaung yang x la tinggi mana tapi still......
Then berjaya aku menempuhi saat getir itu dengan sumpah seranah dan maki hamun di hati ....aku sesat lagi....
Call fit rafael untuk tanya tempat parking sambil marah-marah dia kononya tak datang ke kelas...dia akhirnya menyedarkan aku yang kelas jam 12.. bukan saat ini, iaitu 9.28am...aku terus membonceng ke bilik berita...

Saat ini terasa seperti mahu meraung dalam keadaan baju separa basah...berkemeja...dan sesak nafas...ku paksa wajah ini senyum dan tenang...relax......calm.....u'll okay.....

Hurm...seperti mahu ponteng kelas..mahu melencong ke lain dari pergi membuat liputan...lari dari bilik berita...

Nak ke tempat yang tiada siapa-siapa tapi aku masih gembira...

1 comment:

BABYBOO said...

weh..buang URL lama tempek URL baru yekkk pastu blog aku akan laways dia atas wakakaka larikkkkkkkkkkkkkkks