27.9.13

Aku yang dulu, bukanlah yang sekarang...

Dulu dipuja...sekarang ku di sayang... Eh?

Ehem..sekarang aku dah macam 24jam busy, biasalah... '..cita-citaku menjadi orang kaya! Heyy... ' 
Semalam, berinai pengantin sampai 2 pagi, aih la... Sebab lambat bancuh inai, lambat lah siap dan lambat menginaikan pengantin, tu belum seisi rumah lagi tuh.. Tak kisah lah, asalkan semuanya diakhiri dengan kesempurnaan... Semua pun happy!!

..'Dulu ku senang juga, tapi sekarang alhamdulillah!! '

Ini antara corak inai yang diminta pengantin, bagi gambar atau cerita jer nak konsep apa, lepas tu aku draw-draw-draw jelah.... Memang penat, orang tengok pun rasa penatnya.. Tapi tidak bagi aku! Bagi aku ialah kepuasan... Puas gilee kot dapat badan untuk dicontengkan.. Aku wonder, siapa nak derma badan untuk aku draw.. Maybe di paha..di bahu, dada, perut wahahaaa...

Liar!

Ok, dan minggu ini aku sebenarnya busy dengan persiapan kahwin customer. Yang bakal berakhir jam 3 petang nanti. Dengan hiasan hantaranya... Dengan siri junjungnya.. Macam-macam hado lah pendek kata..

KakTon selagi depa tak lansung, memang KakTon risau. Tak boleh rest... Aih aih aih...

Ape pun, selamat hai jumaat dan perbanyakkan beramal ibadat dan beramal soleh sesama insan. 

' Bersyukurlah pada yang maha kuasa, memberi nikmat untuk semua...'

^_^ Jangan lupa, untuk mencuci mata tengok lukisan dan corak inai terbaru dari aku..dila LIKE fanpage ' Jong Jong Inai ' yeahhh...

LuvyuOls mwah mwahh....


No comments: