23.5.11

Monolog

Kelu.

Mengapa kelu?

Tak dapat update blog adalah perkara paling musibat pernah aku alami. So the Fcuk. Apasal weh... takkan takder kata kelu seribu bahasa...sampai bila?

Adakah aku dah makin pandai menyimpan rapi rapat setiap perasaan? Itu kan tanda-tanda awal kematangan.....tanda aku dah tidak merasakan 'merintih pakai tulisan' adalah sesuatu yang paling menenangkan....

Atau aku dah mengaplikasi 'diam adalah so cool' dalam hidup?

Duh...aku harus berpuitis kayak dulu....ingin menyata perasaan melalui penulisan yang ikhlas... bukan penulisan PLASTIK!

Mengapakah aku semakin poyo?
Ohh...kerana aku merasakan banyak cakap itu bimbo! Yaa....maaf wahai bimbo'es! Itu kata aku saat ini yang bakal berubah pada saat kemudian hingga ke saat aku mengubah lagi sehingga ia makin merubah ke saat seterusnya.. fcuk ape ni..

Atau aku memang dah berubah manjadi pem'BOSAN yang bezanya kayak langit dengan bumi berbanding 3 tahun lalu... si bosan yang sentiasa bersendirian dan pemBosan yang sentiasa selesa bermonolog dari berdialog.. Cumon girl!

Atau...aku berdiam kerana aku berfikir? Yaaaa....memang aku selalu berfikir, menjadi ahli tukang fikir dalam dunia ni memang sukar... memang tak sempat bercakap... sempat lak menulis??
oK, hujung ayat diatas memang ayat high paling luhur.... ayat aku dah buka mata 7 per 10. imagine't beb....

ok, tidur jelah...

*pasang lilin and zzZZZ.z.zzZZz..




1 comment:

BABYBOO said...

bukan setakat hantu, ni dh pontianak shooooooping weh! belanja ;p