21.10.11

Entry bangang.

Lama tak update blog..tapi siyezly buka blog ialah hari-hari. Ya, buka blog sendiri hari-hari untuk pastikan blog masih bernyawa... sekurang-kurangnya nyawa-nyawa ikan...

Lately, kehidupan adalah like ' pusing atas bawah ' translate sendiri.

Ok then nak cakap ape? Duh...shitty hav no idae to talk to and to type too..

Blurpp...

Ok sebenarnya, aku baru sedar betapa sukarnya nak belajar master di USM. Dan betapa aku bermain-main selama ini sehingga tertampar dengan waktu yang kejam menghimpit pula kot atas.. tapi sebenarnya aku yang kejam mengabaikan masa...

Oleh sebab itu, aku pun nak jimatkan masa memikirkan ape yang patut aku tulis sekarang... later lah eah...

Peace! :)

*** finally 1 entry done! Tui..

1 comment:

Cik Amni said...

siapa dapat sambung master memang salute ah.. memang gigih.. all the best! yey!